piątek, 9 listopada 2018

Pink & Black outfit

Po krótkiej przerwie, kolejny post !
W dzisiejszym poście zaprezentuje kolejną jesienną stylizacje.
Głównym połączeniem jest róż i czerń :)
Wieczorna sceneria skateparku dodała uroku całej stylizacji, mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Uwielbiam takie typowo streetwearowe stylizacja - luźne, lekko sportowe z dodatkiem elegancji.
Niezastąpione adidasy falcon w pudrowej odsłonie to mój must have tej jesieni !
 Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba :)
A kolejna stylizacja będzie trochę inna, ponieważ to ja będę z drugiej strony obiektywu.
Wyczekujcie na kolejny post, naprawdę warto !
















Bluzka, spodnie, chocker, szalik, torba - H&M
Buty - Adidas Falcon
Płaszcz - F&F

Fot. Arkadiusz Widyński

24 komentarze:

  1. Lubię różowy połączony z czarnym fajna torba

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pudrowy róż :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy podobny styl, świetne połączenie kolorów, lubię zestawy dwóch barw, a czerń z różem to dosyć oryginalne połączenie. Zapraszam do wymiany komentarzy na moich blogach www.womandotstyle.wordpress.com i www.mandotstyle.wordpress.com. Fajnie poznać taką osobę jak ty, bratnią duszę, pozdrawiam Iwona Mojżesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Na pewno odwiedzę twojego bloga!

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz w tym pudrowym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk bardzo mi się podoba 😊 Jednak dla mnie idealnie by było jakby był szary ;) Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. moim skromnym okiem... spodnie mają dziury na kolanach a torba by pasowała jakaś inna...choć ta fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sportową elegancję, do tego ten kolor płaszczyka to mój ulubiony ♥ Świetnie wyglądasz!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie świetna stylizacja. Sama bym tak się ubrała. Mi najbardziej podoba się płaszczyk a jego kolor sam z siebie mnie do siebi przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ten różowy płaszczyk :-) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja nie w moim stylu, ale ważne, że Tobie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń