poniedziałek, 12 listopada 2018

Stylizacja jesienna streetwear - w męskim wydaniu !

Pierwszy taki post - stylizacja męska !
Pierwsza, ale mam wielką nadzieje, że nie ostatnia :)
Kilka słów o tym Panu :
najlepszy fotograf amator,
wspaniały człowiek,
mój chłopak,
przyjaciel
oraz 
moja największa motywacja!

To on namówił mnie do założenia tego bloga i chyba miał racje,
po miesiącu mamy łącznie ponad 2,5 tysiąca wyświetleń. 
Nie wiem czy to dużo, czy nie...dla mnie bardzoooo!

Stylizacja jest prostotą w męskim wydaniu.
Połączenie niebieskich odcieni z czernią.
A dokładniej miętowej bluzy, granatowych joggersów oraz czarnej bejsbolówki.
Ja uwielbiam takie połączenia, a Wy?
Czekamy na Wasze komentarze :)
 









 



Bluza, kurtka - H&M
Spodnie - Diamante wear
Buty - Asics Gel-Lyte III

Fot. Agata Wojtczuk

2 komentarze: